اخبار روز افغانستان طلوع نيوز / حمله بر دانشگاه کابل، انتقاد مردم از سیاست امنیتی حکومت ... - اخبار خارجی در ستون نویسندگان.. اخبار خارجی در ستون نویسندگان. حامدکرزای از تشکیل شورای هماهنگی افغانستان خبر داد. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. ارگ ریاست جمهوری افغانستان تحت کنترل طالبان. 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл.

شخصی که مواد مخدر و مواد روان گردان را خود و یا توسط شخص دیگری برای معتادین یا سایر اشخاص به فروش رساند و یا توزیع نماید، به مجازات ذیل محکوم می گردد. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. ایران خودرو طرح پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشت. فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از هفت روز در عملیات ضربتی ماموران پایگاه امنیت عمومی خبر داد. پربیننده ترین اخبار اقتصادی روز.

آخر و عاقبت خرید استقلالی ها از پرسپولیس! | آخر و عاقبت ...
آخر و عاقبت خرید استقلالی ها از پرسپولیس! | آخر و عاقبت ... from newspaper.hamshahrionline.ir
ژوئن 27, 2021 اخبار امروز. رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان لحظاتی پیش از اشرف غنی به عنوان رئیس دین پرست گفت: اخبار خارجیخبر، عکس، ویدیو، دانلود و موسیقی. تلاش‌ها برای حل مشکلات افغانستان ادامه دارد. ارگ ریاست جمهوری افغانستان تحت کنترل طالبان. Everything you need to know about today's weather in تالقان, تاخار, افغانستان. نمایندگان دولت افغانستان وطالبان باید درجریان مذاکرات سه روزه کنونی دوحه حد اقل به توافق برسند که کانوانسیونهای چهارگانه ژنیو درمورد حقوق بشر دوستانه جنگ را مراعات خواهند کرد. لحظه به لحظه با افغانستان|حکمتیار ائتلاف با کرزی و عبدالله برای شورای انتقالی را رد کرد/واکنش حماس به تسلط طالبان بر افغانستان/طالبان:

ارگ ریاست جمهوری افغانستان تحت کنترل طالبان.

تردد خودرو‌های شخصی از/ به شهر‌های قرمز و نارنجی (بین استانی) از ساعت ۱۲ روز یکشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ممنوع است. بازار متشکل ارزی ایران از فردا دوشنبه ۲۵ مرداد تا پایان روز کاری شنبه ۳۰ مردادماه، به دلیل تعطیلات کرونایی، تعطیل می باشد. چند روز پس از آنکه رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد بخش خصوصی چند بار آخرین اخبار. Everything you need to know about today's weather in تالقان, تاخار, افغانستان. سفیر روسیه در افغانستان با نمایندگان طالبان دیدار می‌کند. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با. شبکه تلویزیونی طلوع نیوز افغانستان گزارش داد اشرف غنی افغانستان را ترک کرده است. عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی در پایتخت در پی تصرف اکثر مناطق استراتژیک افغانستان توسط طالبان و ورود نیرو های این گروه به کابل، شورای امنیت سازمان ملل روز. شخصی که مواد مخدر و مواد روان گردان را خود و یا توسط شخص دیگری برای معتادین یا سایر اشخاص به فروش رساند و یا توزیع نماید، به مجازات ذیل محکوم می گردد. فرشته ارغند، مجری شبکه طلوع‌نیوز با نماینده گروه طالبان در مورد جستجوی خانه‌ به خانه از سوی این گروه گفتگو کرد. در خبرگزاری فارس تازه ترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ایران و جهان را مطالعه نموده و در بخش فارس من درخواست خود را از مسئولین مطالبه نمایید. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. اخبار خارجیخبر، عکس، ویدیو، دانلود و موسیقی.

حامدکرزای از تشکیل شورای هماهنگی افغانستان خبر داد. تصاویر| با رهبران اصلی طالبان در افغانستان آشنا شوید. هزاران خانواده به دلیل جنگ در حوالی کندز ، شمال افغانستان آواره شده اند. عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی در پایتخت در پی تصرف اکثر مناطق استراتژیک افغانستان توسط طالبان و ورود نیرو های این گروه به کابل، شورای امنیت سازمان ملل روز. شبکه تلویزیونی طلوع نیوز افغانستان گزارش داد اشرف غنی افغانستان را ترک کرده است.

پاکستان خلبان اسیر هندی را آزاد کرد | طلوع‌نیوز
پاکستان خلبان اسیر هندی را آزاد کرد | طلوع‌نیوز from tolonews.com
تردد خودرو‌های شخصی از/ به شهر‌های قرمز و نارنجی (بین استانی) از ساعت ۱۲ روز یکشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ممنوع است. بازتاب ورود طالبان به کابل در میان شخصیت‌های عراقی. شخصی که مواد مخدر و مواد روان گردان را خود و یا توسط شخص دیگری برای معتادین یا سایر اشخاص به فروش رساند و یا توزیع نماید، به مجازات ذیل محکوم می گردد. اخبار خارجی در ستون نویسندگان. سیگنال مهم رییسی به بازار خودرو. طالبان می گویند که تا پایان روند انتقال، امنیت شهر کابل به طرف مقابل بستگی دارد. پایگاه اطلاع رسانی ورزشی برای فارسی زبانان كه اخبار حوزه ورزش (فوتبال،والیبال ،بسكتبال و.)ونتایج بازیها و جداول لیگ های پرسپولیس تنها تا روز سه شنبه برای صدور رضایتنامه علی نعمتی انتظار خواهد کشید و بعد از آن به سراغ دیگر گزینه‌های خود برای مذاکره. نمایندگان دولت افغانستان وطالبان باید درجریان مذاکرات سه روزه کنونی دوحه حد اقل به توافق برسند که کانوانسیونهای چهارگانه ژنیو درمورد حقوق بشر دوستانه جنگ را مراعات خواهند کرد.

Everything you need to know about today's weather in تالقان, تاخار, افغانستان.

اخبار ایران و جهان اخبار روز. پایان افسانه بمب افکن آلمانی؛ به مناسب درگذشت گرد مولر خاطره ای از بهترین مهاجم تاریخ. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با. تلاش‌ها برای حل مشکلات افغانستان ادامه دارد. رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان لحظاتی پیش از اشرف غنی به عنوان رئیس دین پرست گفت: شبکه تلویزیونی طلوع نیوز افغانستان گزارش داد اشرف غنی افغانستان را ترک کرده است. دو روز بعد از اینکه نظامیان گروه طالبان کنترل شهر کابل را در دست گرفتند، شبکه خصوصی طلوع‌نیوز، و آریانا پخش اخبار خود را با حضور مجریان زن آغاز کردند. عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی در پایتخت در پی تصرف اکثر مناطق استراتژیک افغانستان توسط طالبان و ورود نیرو های این گروه به کابل، شورای امنیت سازمان ملل روز. 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از هفت روز در عملیات ضربتی ماموران پایگاه امنیت عمومی خبر داد. برای جلوگیری از ویرانی کابل و خونریزی رفتم. تصاویر| با رهبران اصلی طالبان در افغانستان آشنا شوید. اخبار خارجی در ستون نویسندگان.

اقدام جدید آلمان در خاک افغانستان. اخبار ایران و جهان اخبار روز. ژوئن 27, 2021 اخبار امروز. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با. در اوایل امروز ارزش یک دالر در بازار کابل نزدیک به صد افغانی رسید، اما در پایان روز دوباره به حدود ۸۷ افغانی کاهش یافت… افغانستان.

إعلامي من طالبان لـ"طلوع نيوز": استقرار أفغانستان من أولوياتنا
إعلامي من طالبان لـ"طلوع نيوز": استقرار أفغانستان من أولوياتنا from cdnuploads.aa.com.tr
سیگنال مهم رییسی به بازار خودرو. واکسیناسیون در استان خوزستان در روز های تعطیل ادامه دارد پایگاه های واکسیناسیون در استان خوزستان. رئیس جمهور افغانستان تقاضای بایدن برای تعلیق خروج نیروهای آمریکایی را انکار کرد. برای جلوگیری از ویرانی کابل و خونریزی رفتم. رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان لحظاتی پیش از اشرف غنی به عنوان رئیس دین پرست گفت: در روز دوم عملیات کربلای 5 بود که بار دیگر جانباز شد و بدن مجروحش را به بیمارستان سوسنگرد انتقال دادند اما اشتیاق او به انجام تکلیف باعث شد تا با لباس. در خبرگزاری فارس تازه ترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ایران و جهان را مطالعه نموده و در بخش فارس من درخواست خود را از مسئولین مطالبه نمایید. تلاش‌ها برای حل مشکلات افغانستان ادامه دارد.

رئیس جمهور افغانستان تقاضای بایدن برای تعلیق خروج نیروهای آمریکایی را انکار کرد.

اخبار ایران و جهان اخبار روز. شبکه تلویزیونی طلوع نیوز افغانستان گزارش داد اشرف غنی افغانستان را ترک کرده است. تازه ترین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، علمی و فناوری، حوادث و اقتصادی ایران و جهان و طالبان در بیانیه‌ای اعلام کرد به لطف حمایت همه جانبه مردم افغانستان، تمام نقاط کشور تحت کنترل قرار گرفته است؛ از طرف دیگر سرپرست وزارت کشور افغانستان. اخبار خارجیخبر، عکس، ویدیو، دانلود و موسیقی. تصاویر| با رهبران اصلی طالبان در افغانستان آشنا شوید. عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی در پایتخت در پی تصرف اکثر مناطق استراتژیک افغانستان توسط طالبان و ورود نیرو های این گروه به کابل، شورای امنیت سازمان ملل روز. پربیننده ترین اخبار جهان روز. هزاران خانواده به دلیل جنگ در حوالی کندز ، شمال افغانستان آواره شده اند. بازار متشکل ارزی ایران از فردا دوشنبه ۲۵ مرداد تا پایان روز کاری شنبه ۳۰ مردادماه، به دلیل تعطیلات کرونایی، تعطیل می باشد. طالبان می گویند که تا پایان روند انتقال، امنیت شهر کابل به طرف مقابل بستگی دارد. چند روز پس از آنکه رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد بخش خصوصی چند بار آخرین اخبار. سیگنال مهم رییسی به بازار خودرو. High/low, precipitation chances, sunrise/sunset, and today's temperature history.

شبکه تلویزیونی طلوع نیوز افغانستان گزارش داد اشرف غنی افغانستان را ترک کرده است اخبار افغانستان. شبکه تلویزیونی طلوع نیوز افغانستان گزارش داد اشرف غنی افغانستان را ترک کرده است.